Ana sayfa Özel Kurumlar Atlasglobal Çağrı Merkezi İletişim Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası

Atlasglobal Çağrı Merkezi İletişim Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası

Atlasglobal gibi müşteri kitlesi fazla olan birçok özel kurumlarının müşteri hizmetlerine bağlanmak yada çağrı merkezi numarasını bulmak her zaman kolay olmayabiliyor. Atlasglobal çağrı merkezine bağlanırken de bazen bir süre beklemeniz gerekebiliyor. Müşteri temsilcileri hatlardaki arama yoğunluğa göre size mutlaka dönüş yapacaktır, şikayet ve sorunlarınız ile yakından ilgilenecektir. Atlasglobal çağrı merkezine bağlanmak için ise aşağıdaki iletişim yoluyla iletişime geçip destek veya konu hakkında yardım alabilirsiniz.

Atlasglobal müşterilerinin en çok karşılaştıkları problemlerin başında, online bilet veya kiralama, atlasglobal hakkında şikayet veya öneri gibi işlemler yer almaktadır.

Atlasglobal çağrı merkezi iletişim telefon numarası aracılığı ile merak ettiğiniz hertürlü konu hakkında bilgi alabilir ve sorularınızın yanıtlarını müşteri hizmetlerinden alabilirsiniz.

Kendi başınıza çözüm üretemediğiniz durumlar için Atlasglobal çağrı merkezinden veya müşteri hizmetlerin’den destek almak en mantıklı seçenektir.

Atlasglobal Çağrı Merkezi İletişim Telefon Numarası:
0850 222 0000

Atlasglobal ile internet üzerinden iletişime geçmek istiyorsanız, aşağıdaki linki ziyaret etmeniz yeterli olacaktır.

Atlasglobal İletişim Formu

Arama Terimleri: atlasjet iletişim bilgileri, atlasjet telefon no, atlasjet irtibat tel, atlasjet canlı destek, atlasjet müşteri temsilcisi, atlasjet şikayet hattı

20 YORUMLAR

1. Sayın ilgili
    -Dün kk2173 nolu uçuş ile Paris’e geldik,koltuk Rez.için inf.sayfanızdaki plandan emergency çıkıştaki 2 koridor(17c ve d) Rez.etmeme rağmen uçak içi plan ile int.planı aynı olmadığı için ayırtmadığım bir yerde oturmak mecburiyetinde kaldık,ltf.dikkat ,bunlara önem verin.
    -Bilette terminal T2 yazıyor halbuki C2 e indik,dönüş biletime baktım yine T2 yazıyor,dönerken Taxi ye hangi terminal demek gerek T2 ve C2 mi.çünkü geçen seneden biliyorum bilette yazan terminal no sundan başka bir no daha gerekiyor,bilgi bekliyorum.

İyi çalışmalar

2. Sayın ilgili;
    18 Ocak 18:45 IW3JJP kk 1005 ercan biletimin iptal edildiği mesajı atıldı.Çağrı merkezinize ulaşamıyoruz acil cevap bekliyorum…

• Neden Atlasglobal ulaşamıyoruz bilet aldık iptal edildi uçuş ve bilet paramızın iadesi yapılmadı bir bileğinde alamamaktayız yardım lütfen

3. 07/01/2020 tarihinde gonderdiginiz ucus iptali ile ilgili mağduriyetin giderilmesini rica ederiz. 4 gundur tarafinizdan hic yardimci olunmamış ve asagidaki detaylari verilen konu ile gonderilen yaziya geri bildirim yapilmamistir.
    Sayın ilgili
    Iptal bilgilendirmeniz icin tesekkur ederiz fakat paranin iadesinden baska bir secenek sunmamışsınız. Paranın iadesi (ki böyle bir talebimiz yok) iptal edilen ucaklarinizin yarattıkları mağduriyeti gideremeyecektir. Ilk uçuşun (19/01/2020) gerçekleşme tarihinden 12 gün önce gönderilen bilgilendirmeniz bizim planlanan tarihlerde yeni uçuş bulmamızı zorlaştırmıştır, satın aldığımız tarihdeki uçuş fiyatları ile iptal bilgilendirmesi yapılan 07/01/2020 tarihden itibaren aynı tarihlere olan uçuş fiyatları, bizim satın aldığımız fiyatın iki katı civarındadır. Sizin ucaklarinizi iptal etmenizden dolayı , neden biz plandigimiz tatil için iki katı fiyat ödemek zorunda kalıyoruz?
    Bileti satın aldığımız şirket ,uçuş iptalini bizden öğrendi ve para iadesinden baska herhangi bir seçenek sunulmadi ve sorumlunun Atlas glabol oldugunu ve sizinle iletisime gecmemizi söylediler .sizinle iletişime geçtiğimizde ise para iadesinden baska bir seçenek sunulmadi ve paralarin acentalara iade edildigi bilgisi verildi.
    Lütfen aynı tarihlere yeni uçuş biletleri icin yardimci olunuz , paranin iadesi bizi mağdur durumda bırakacaktır.

Yardımcı olacağınıza yürekten inanıyor ve peşinen yardımlarınız için teşekkür ederiz.

4. 06.04.20 (Dus-Ist)icin aldığimiz biletler sizin tarafınızdan açığa alınmıştır.
    Aralık 19 dan berli para iadesi için uğraşmaktayım.
    Aldığımız ajenta bizi size ,sizde beni onlara yönlendiriyorsunuz.

5. Amsterdam ucusumuzu iptal ettiğiniz için bilet iptaline bizi zorunlu bıraktınız. Bu olay yaklaşık bir ay önce gerçekleşti hala ücret iadem yatmadı ve size ulaşamıyorum ben bilgilendirmeyi nereden alacağım bu nasıl bir sorumsuzluk nasıl bir ilgisizlik. Zaten bilet iptali yaoarak bizi mağdur ettiniz şuan muhattap ılıcak ucret iademizi sorucak kimseye de ulaşamıyoruz.yardimlarinizi rica ediyorum

6. Sayın yetkili 14.01.2020 tarihli gidiş ve 19.01.2020 tarihli dönüş biletini Açığa aldınız IVBCWC pnr numara uçuşlarımız iptal ettiniz ve biletleri açıpa aldınız için para iadesi hala yapılmadı para iadesi için hala uğraşmaktayım ama sizlere ulaşamıyorum 19.12.2019 tarihinden beri oyalıyorsunuz lütfen para iadesini gerçekleştiriniz

7. iyi günler dün mesaj geldi seferiniz iptal oldu diye şimdi biz ne yapacaz paramizi nerden tahsis edecegiz bilgisi olan varmi ben bu hafta sonuna kadar iletisime gecmezseniz hukuki işlem baslatacagim bizi magdur biraktiniz kimseyede ulasamiyoruz.Atlasglobal

8. 20 Şubat 2020 tarihli Londra-İstanbul uçuşumuzun bilet iadesi yapılmadı.Telefonlardan size ulaşamıyoruz.cvp verirseniz seviniriz

9. merhabalar 17.05.2020 tarihli trabzon/istanbul sabiha gökçen hava limanı almış olduğum uçuş biletimi corona vırüs nedeniyle iptal ettirmek istiyorum ve ucret talebinde bulunmak istıyorum

10. Merhaba

Ben 22 aralik 2019 da Paris Istanbul AtlasGlobal ucacaktim fakat biletim iptal oldu ve parami iade etmediniz ya ne yapmam gerekiyor 4 ay oldu hala ses yok eger bu böyle giderse mahkeme yoluyla parami geri alacagim magdur bizler perisan olduk havaalaninda !!! Rezillik

11. 28 kasim 2019 da bilet aldik ucusumuz gerceklesmedi…verdiginiz nolar hep gecersiz..geregini yaparsaniz sevinirim.biltimin iadesini istiyorm

12. 30.11.2019 bilet almıştım 2 kişilik. Sonra mesajınız geldi iptal diye 26 kasimdan 21 aralık sürecinde. Şimdi müşteri hizm.uglasamiyiruz hiçbir numaraya ulaşamıyorum bu nedir ya. Paramı geri vermediler, bu durumu düzeltirmisiniz ve paramızı geri istiyoruz.

13. 25 kasim 2019 Amsterdam – istanbul PNR P240Q0 € 382,19 bilet aldim . Ucuslar iptal oldu. Paramizi halen geri alamadik. Ilaki mahkeme araci ile mi almamiz lazim. Biz magdutuz paramizi geri iadesini istiyoruz.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here